Re: pomocy: spalona kostka z biosem (plyta asus p3bf)

Autor: PeJot (kpejot_at_skrzynka.pl)
Data: Tue 15 Jan 2002 - 19:29:29 MET

Użytkownik G. Labe <grzes_at_spam-off.us.edu.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:a1up2c$n9a$1_at_uranos.cto.us.edu.pl...
> probowalismy powyzszego i niestety dalej nic z tego. samo `uniflash` powoduje,
> ze program pisze, ze kostka jest `unknown` - z lewej strony wypisuje `252E,BFFF`.
> `uniflash -force 1fda` powoduje, ze program daje sie przekonac, ze to jest
> atmel at29c0020, ale niestety proby flashowania koncza sie bledami podczas
> weryfikacji (tylko niewiele ponad pol flasha jest ok..).
> jakies pomysly? moze rzeczywiscie kostka jest do kitu (to `252E,BFFF` jest
> troche dziwne...)?

Chyba musisz poszukać identycznej kostki co poprzednia
i zaprogramować w profesjonalnym zewnętrznym programatorze.
(w Krakowie jestem w o tyle dobrej sytuacji że w Kuźni Komputerowej
na Piłsudskiego można zaprogramować dowolny flash za 30zł na
programatorze za 4000zł )
Tylko dokładnie oglądnij oznaczenie starego flash'a bo w liście
scalaków które obsługuje Uniflash, ta kostka 49xxx02 jest w trzech
wersjach napięcia programowania 2.7/ 3 / 5V.

PeJot