tani duzy dysk

Autor: jar_kup (jar_kup_at_osowa.gda.osk.pl)
Data: Tue 15 Jan 2002 - 19:00:19 MET

chce kupic twardziela mozliwie najtaniej, 40 lub 60 giga, nie zalezy mi
na jego osiagach bo mam juz szybki dysk, tylko wlasnie na pojemnosci i
mozliwej trwalosci za male pieniadze, w sumie wybor jest nieduzy, albo
zygejt U6 60G, albo maxtor, oba okolo 500 zeta i wlasnie mam pytanie do
uzytkownikow bo do zygejta mam uraz zadawniony a maxtora nie znam w
ogole, jakie sa opinie uzytkownikow tych dyskow ?

poz.