Re: Pomóżcie złożyć peceta...

Autor: posazek (posazek_at_interia.pl)
Data: Tue 15 Jan 2002 - 16:15:20 MET

Użytkownik <jfl_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam!
> Przymierzam sie do kupna komputera
> Zastanawiam sie:
> Athlon 1.2 czy Athlon 1.4

Mozesz kupic 1,2 i podkrecic ;)

> 256MB 133MHz czy 128MB 266MHz

Jak ma byc to na Athlonie to ja bym wolal juz mniejsza ilosc ale na DDR'ach
pozniej bym sobie dokupil jak by stanialy.

> dysk 40GB (nie wiem jako model)

Baracuda IV

> CD-DVD (jaki model?)

Teac lub w Komputer Swiat jest obszerny test napedow CD, wybierz cos sobie.

> zupełnie nie wim jaka płyta główna (prawdopodobnie na chipsecie VIA)

Jak lubisz ryzyko to kup tania ESC na ukladzie SIS lub cos markowego na VIA
KT256A Pro

> nie wiem czy karta muzyczna wbudowana w płyte główną czy może osobna
(jesli tak
> to jaka?)

lepiej zewnetrzna

> obudowa 300W (a może więcej?)

Jak chcesz tanio to za 115 zl juz na gieldzie Warszawskiej sa Bardzo ladne
obudowy z zasilaczem 300 W

> a już zupełnie nie znam się na kartach graficznych, pomóżcie!!!

do takiego zestawu to napewno nie GF2 MX 400 ! ale cos mocniejszego np
Geforce2 Ti