ECS K7S5A jak wymusic zmiane mnoznika?da sie na plycie?moze na procesorze?

Autor: posazek (posazek_at_interia.pl)
Data: Tue 15 Jan 2002 - 15:34:58 MET

Czy plyta glowna : ECS K7S5A umozliwia w jakis sposob zmiane mnoznika na
procesorach DURON i ATHLON ?? moze ktos wie jak to zrobic uzywajac jakis
"sztuczek" wiem ze to jest plyta dla zapalencow od majsterkowania :)
Sciagnalem BIOS z mozliwoscia zamiany czestotliwosci szyny systemowej :
100/100, 112/112, 124/124, 100/133, 133/133, 138/138, 150/150 and 166/166 i
czytalem ciekawy artykul na temat nowego procesora DURON 1Ghz wyposazonego w
nowe jadro i instrukcje, jest on bardzo zblizony wydajnosciowo do Athlona
TB, niestety dziala on na szynie 100 Mhz a wiem ze plyta ECS K7S5A wolno
dziala z Duronami dla tego zalezy mi na tym aby zmusic jakos ten procek do
dzialania przy szynie 133 Mhz niestety posiada on az 5 mostkow L1 i przy
szynie 133 nie wstaje. Duron 1 Ghz jest o ok 100 zl tanszy od Athlona TB 1
Ghz a zalezy mi na przetaktowaniu i jak najwiekszej wydajnosci przy
niewielkim koszcie. Moze ktos testowal juz ten procek..... wie jak to zrobic
i wie cos na temat zmiany mnoznika ewentualnie na samym procesorze
malujac/wycinajac cos aby uzyskac ten sam efekt.

Dzieki