Re: Jaka grafika?

Autor: Mariusz (mariusz_at_cz.onet.pl)
Data: Tue 15 Jan 2002 - 15:16:58 MET

Użytkownik "detonus" <detonus_at_alpha.net.pl> napisał w wiadomości
> Heya,
>
> Użytkownik "Mariusz" <mariusz_at_cz.onet.pl> napisał w wiadomości
>
> Za drogo IMHO.

> "obciętą"
>
> Lepiej dolozyc te 100-200 do 800 i kupic Gf3 Ti200 (i lekko przetaktowac
;)
> np. MSI albo Leadteka.
> No chyba ze masz wiecej kasy to Radka8500.

Tylko jedno ale z tym Radkiem. Podobno drivery są do kitu, tak przynajmniej
słyszałem. Wolę trochę kasy dołożyć, i kupić coś "pełnego" nie tak jak
kupiłem tego MX-a.....
Jak myślicie, Radek jest przyszłościowy, czy raczej nie... I lepiej sobie
dołożyć, lub poczekać na Geforca 3? Nie chcę wdepnąć, nie stać mnie, a z
drugiej strony na GForce, obraz jes lekko... niskiej jakości....
Mariusz