Re: Jak formatowac

Autor: DooMiniK (bachus20_at_poczta.wp.pl)
Data: Tue 15 Jan 2002 - 10:55:02 MET

Użytkownik "Mike" <gmih_at_wp.pl> napisał w wiadomości news:a1vlrf$knu$1_at_news.tpi.pl...
> Jak najlepiej tego dokonac (czy w ogole jest roznica): po prostu format c:,
> czy moze wyinstalowac po kolei wszystko a na koncu Wina i potem format?
> Aby ponownie zaistalowac system potrzebna pozniej dyskietka systemowa, czy
> wystarczy Win instal?

NTG ...

W sumie po co format ?!?
Ja ładuje system z dyskietki, jade po wszystkich katalogach (czy oby nic
cennego nie kasuję).
Jeżeli masz na dysku np. katalog "Moje Dokumenty" (czy tam My Documents" ...),
to przecież nie musisz go kasować (acz polecam zrobić kopię ...).

W sumie z takimi pytaniami to na pl.*windows* ;-)

--
Dominik Siedlak (bachus)
mailto:bachus_at_irc.pl