Re: duron 700

Autor: Jacek Marcinkowski (jotem3_at_wp.pl)
Data: Tue 15 Jan 2002 - 15:08:29 MET

Użytkownik Radoslaw Sokol <rsokol_at_magsoft.com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3C440F1C.40545025_at_magsoft.com.pl...

> Plus sprawdź jeszcze, tak jak proponuje M.M., chłodzenie procesora
> od razu na początku. W zasadzie to co tydzień powinno się kontrolować
> wskazanie czujnika po dłuższej chwili pracy komputera.

hej,
pamięć, zasilacz, i prawie wszystko inne wymieniałem.
Nałożyłem trochę pasty pod wentylator bo była istna susza. I na razie jest
ok.
Zobaczymy co będzie dalej.

na razie dzięki
jacek