Jaka grafika?

Autor: Mariusz (mariusz_at_cz.onet.pl)
Data: Tue 15 Jan 2002 - 14:36:35 MET

Cześć !
Co wybrać?

Gainward Geforce2 Ti/450TV Golden sample okolo 800 zlotych
ATI Radeon 8500 - około 1200 zlociszy...
Czy może coś innego z serii GeForce, może lepiej odkładać na jakąś "obciętą"
3?
Ma to pracować w systemie PIII 600, Asus P2B (ATX), magistrala 133, 384ram,
AGPx2.
Chciałbym aby karta pracowała w tym dobrze, ale była też "przyszłościowa".
Dużo gier, ale także poważna praca, systemy 98 i 2000. Dyski SCSI, ale to
już w tym przypadku nie ma znaczenia.. W tej chwili mam Gigabyte GeForce2
MX.
Wypowiedzcie się ludzie którzy macie ta karty..... :-))))
Nie chcę wtopić, i za pół roku znowu zmieniać kartę. Ewentualnie zmienię
procek na jakieś PIII z większym zegarem...
Pozdrawiam
Mariusz