Re: RAM - Clock signal data - error

Autor: Luckydar (luckydar_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 15 Jan 2002 - 14:10:31 MET

Użytkownik "Radoslaw Sokol" <rsokol_at_magsoft.com.pl> napisał w wiadomości

>Po zakończonym pomyślnie procesie
> przestawić start systemu w BIOSie z dysku na stację dysków

No to qpa, bo nie moge dostac sie do biosu. Mam dwa programy, ktore z
zalozenia przestawiaja BIOS (np. Biosacces), ale u mnie bezowocnie. Jakies
zworki, czy cos...

>i uruchomić komputer z włożoną tą dyskietką. Dalej obsługa >jest prosta.

Aa, no tego wlasnie nie wiedzialem i dlatego nie umialem sobie z nim
poradzic). Chociaz teraz to juz nie ma wiekszego znaczenia, bo znalazlem
winowajczynie. Mialem dwie kosci, i jak komp pracowal tylko na tej
podejrzanej, to juz wogole szkoda mowic. A CTSPD tyle mi pomogl, ze cos
zasugerowal, w tym przypadku akurat trafnie. Teraz przestal straszyc
granatowymi ekranami, wywalac bledy, etc. W kazdym razie wielkie dzieki za
pomoc (i za szczere checi) :-). Thx.

Pozdrawiam: Luckydar