jaka plyta pod PIV

Autor: Kal (kal_at_3miasto.net)
Data: Tue 15 Jan 2002 - 14:15:19 MET

Hej.

Skladam komputer pod PIV - predkosc okolo 1.8 GHz. Zastanawiam sie jaka
plyte wybrac - cena mnie za bardzo nie interesuje, zalezy mi przede
wszystkim na stabilnosci i skalowalnosci systemu. Moj glowny problem dotyczy
chipsetu, czy zdecydowac sie na i850 i w efekcie na RIMMy, czy wybrac 845d z
pamiecia DDR? Nie jestem za bardzo pewien przyszlosci RIMMow, stad moje
watpliwosci... Uwaga, interesuje mnie tylko system oparty na Intelu.

pozdro

Kal