Re: Jaki dysk 60 GB najlepszy ?????

Autor: Virtuozik (virtuozik_at_inetia.pl)
Data: Tue 15 Jan 2002 - 13:44:35 MET

Użytkownik "Marcin Kędzierski" <systemik_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> Mam dylemat jaki dysk kupic z 60-gigowcow !
> 1)60 GB Seagate Barracuda IV ,7200 obr/min,cache 2MB,9ms,UDMA 100
>
> czy
>
> 2) 60 GB Maxtor 7200 obr/min,cache 2 mb,9 ms,U.DMA
>
> Prosze o porade ??? Dzieki z gory

nie wiem jak maxtor, ale ja ostatnio montowalem Seagate dla klienta, wlasnie
ten model.. bylem w szoku jaki jest cichy... ale jesli chodzi o predkosc..
mialem wrazenie ze jest ciut wolniejszy od IBMa ktorego mam u siebie..

Jesli chodzi o maxtora to tego modelu akurat nie znam

Pozdrawiam

--
Po prostu Virtuozik
e-mail: virtuozik_at_inetia.pl