Re: USB a trzaski z karty dzwiękowej

Autor: omen (qs_at_box43.gnet.pl)
Data: Tue 15 Jan 2002 - 12:58:09 MET

czesc
funkcja Repair dostępna jest w Windowsie XP - jak masz właściwości
połączenia to jest tam tak funkcja Repair która odnawia ci wszystkie adresy
i jak są jakieś problemy to mozesz z niej skorzystać. Pewnie można zrobć to
z linii komend bo są do tego jakieś komendy (tak coś czuję), ale mogę się
mylić.
pozdrawiam
Omen