CD ROM i nagrywarka

Autor: krzyjek (kurt.no-spam_at_terramail.pl)
Data: Tue 15 Jan 2002 - 13:03:12 MET

Witam
Mam taki problem:
przyszedlem rano do pracy i windows (98) nie widzi ani nagrywaki (yamaha)
ani cd-romu (asus). Wczoraj jeszcze byly widoczne i dzialaly jak nalezy.
Plyta glowna to asus (niestety nie wiem jak model), procesor pentim III 500.
Oba uzadzenia sa polaczone na jednym kanale IDE i w biosie sa widoczne bez
najmniejszego problemu. Co ciekawe pojwil mi sie komunikat iz dysk C i D
uzywaja systemu plikow w trybie zgodnosci z MS-DOS i ze stronicowanie w
trybie zgodnosci obniza ogolna wydajnosc systemu. Dyski C i D to parycje
jednego fizycznego dysku (Seagate Medalist 13032)

Za wszelkie cenne uwagi z gory dziekuje

pozdrawiam krzysiek

kurt.no-spam_at_terramail.pl