Re: problem z fdiskiem po instalacji linux'a

Autor: Jarek G. (jgoralski_at_faq.net.pl)
Data: Mon 14 Jan 2002 - 19:10:32 MET

Dnia Mon, 14 Jan 2002 15:15:33 +0100, "TP" <ocznicki_at_Poczta.onet.pl>
napisal(-a) cos takiego:

>Chodzi mi o to ze chyba problemem dla fdiska jest sama partycja linuxowa -
(...)
>pisalem...wywalalem partycje spod DD i dopiero wtedy ruszal fdisk.....
Spoko, to pytanie bylo zartobliwe :)) Ale jest faktem, ze fdisk by MS
partycji linuxowych gladko nie potrafi usunac, zawsze cos tam mu
przeszkadza.. w odwrotna strone nie ma najmniejszych problemow.

Aha - uzywam systemow MS, ale linuxa troche tez :)

Pozdrawiam,

mailto: jgoralski_at_faq.net.pl
GG: 425767 (ICQ mi zdechlo..)