Re: Monitory AOC i Miro

Autor: E.W. (ewalu_at_yahoo.com)
Data: Tue 15 Jan 2002 - 10:37:45 MET

> niestety mimo wszystko (wiele monitorów widziałem w akcji) mogę sie
zgodzić
> z Tobą jedynie w kwestii "supertanio" :-(.

Z tym ostatnim stwierdzeniem odnosnie akcji to raczej roznie bywa w tych
monitorach(tak jak z reszta marek w summie).Moj AOC sie spisuje bdb juz ok.8
miesiecy.Kolega ma jakis starszy model 15" i dziala mu bezproblemowo juz
prawie 4 lata.I jednak chyba nie wiesz ze np. AOC GLR/KLR faktycznie maja
niezle parametry jak na cene 750-850pln za 17" (pl0.25/max.1600x1200 -
75Hz,TCO'99).Kolorki ma OK,geometria rowniez..Funkcje regulacji obrazu ma
wsz. stand-we.Nie ma zadnych wkurzajacych paskow jak na Trinitronach i
Diamondronach.Warstwa przeciwodblaskowa i antystatyczna sie nie zmywa i sie
nie wyciera(na Samsungi pare osob na liscie narzekalo..)Moze gorzej jest z
serwisem (nie wiem) ale jeszcze sie tym nie matrwie...Tylko na pewno warto
sprawdzic egzemplarz w sklepie przed zakupem i bedzie OK.Pzdr.