Re: Monitor Sony 19" czy LCD w tej cenie ????

Autor: Lukasz Rewerenda (ognacy-WYYYYYYYYYYYYYYYYYYYTNIJ_TO_at_kopernik.gliwice.pl)
Data: Tue 15 Jan 2002 - 10:18:30 MET

In article <a1vppu$gv8$1_at_news.tpi.pl>, Daniel Galecki wrote:

> Co poradzicie? Kupic monitor Sony 19" czy LCD 15" w tej cenie? Siedze duzo
> przed kompem, programuje, dlatego wydaje mi sie ze Sony 19" to troche bez
> sensu do takich zastosowan, a z drugiej strony zalezy mi na "bezpiecznym"
> monitorze!

Ja bym wzial 19". W Forte, VJ++ czy VAJ jest mi po prostu za ciasno nawet
na 21" monitorze przy 1280x1024 (i pracuje na dwoch monitorach).
15" jest ok do jakiegos skryptowania czy przegladania stron, ale na
juz sredniej wielkosci projekty, przynajmniej w Javie, C++ czy Smalltalku,
to sie moim zdaniem slabo nadaje.

Kup sobie dobry monitor 17" lub 19" Samsunga lub w ostatecznosci LG jesli
pracujesz w aplikacjach RAD, lub LCD jesli skryptujesz.

LR