Re: AMD vs Intel rynek CPU

Autor: Kys (kys1_at_box43.gnet.pl)
Data: Tue 15 Jan 2002 - 09:56:11 MET

> nie, bo posiadam w pelni stabilny zestaw, wydajniejszy od celkow ktore
> moglem kiedys kupic. Nie miales kontaktu to skad wiesz ?
Niestety mialem.
Kiedys w Vobisie sprzedawca podlaczyl skaner Mustek USB do kompa z Duronem
i ... powital nas niebieski ekranik. Po podlaczeniu tego skanerka do kompa z
Celkiem
wszystko blyo ok. Wiem, zawsze mozna zwalic wine na centrale Vobisu, z
ktorej
wyszly komputerki.
Drugi przypadek mialem u kolesia, ktory sprzedaje zarowno Celki jak i Durki.
Podlaczyl
stara drukarke HP DeskJet 510 do kompa z Duronem i zamiast tekstu zobaczyl
smieci.
Plyta byla skonfigurowana na 100% poprawnie, probowalismy wszystkie
kombinacje
standard, ecp, epp i nic. Oczywiscie po przepieciu na kompa z Intelem
wszystko bylo ok.
Dlatego twierdze ze stabilnosc mogla by byc lepsza.

Pozdrawiam
-Kys