Re: Ciemny monitor przy starcie - problem

Autor: Artur (skuti_at_polbox.com)
Data: Tue 15 Jan 2002 - 09:53:07 MET

Użytkownik <slawek_xl_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
[ciach..]
> Jeżeli AWARD to:
>
> Award Bios Beep Codes
> One singe beep + two short beeps:
> VIDEO ERROR HAS OCCURED - BIOS CANNOT INITIALIZE THE VIDEO SCREEN.
>
> Jednak jak piszesz karta dobra...
>
> Może spróbować z jakąś kartą graficzną na PCI.
>
> Sławek

No właśnie, w Chipie wyczytałem że -.. to "błąd parzystości RAM", a na Award
FAQ, że problem z video. Poza tym, żeby było bardziej skomplikowanie :( to
na CMOS jest naklejka Phoenix, a specyfikacja mówi o Award (wiem że Award i
Phenix to te same firmy). Nie wiem więc gdzie jechać najpierw: do serwisu
MB, czy do serwisu DDRAM?

Dzięki za sugestie
Artur