duron 700

Autor: Jacek Marcinkowski (jotem3_at_wp.pl)
Data: Tue 15 Jan 2002 - 09:25:45 MET

Witam,
mam taki sprzęt: Duron 700 na płycie NMC (kt133), 128 pamięci, 40 seagate
u6, riva tnt, dźwięk sb live.
System - Win98se.
Od jakiegoś czasu robią mi się strasznie wredne zwisy (komp mam od prawie od
roku). Potrafi się zawiesić na amen nawet podczas pisania. Poza tym często
dzieje się tak, że po wyłączeniu i chęci odpalenia raz jeszcze - startuje
dysk, cd, inne urządzenia, a monitor is dead. dopiero reset mu pomaga. I
niekiedy ma jeszcze problemy z wejściem do systemu. Po wejściu do windowsa,
tuż przed pokazaniem pulpitu - zawieszka ;-(
Próbowałem inne systemy - to samo.
W czym może tkwić błąd.

Z góry dzięki za pomoc.
jacek