Re: Toshiba tecra 750 CDT hardware'owe sprawy

Autor: Kazik Zmijowski (kazzzmij_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 15 Jan 2002 - 08:15:00 MET

On Tue, 15 Jan 2002 04:52:36 +0100, "Grzegorz Kaszczynski"
<gkaszcz_at_qpolboxq.com> wrote:

>Chcialbym zmienic hdd z 5.1 na cos wyzszego. Jaki tam sie hdd nadaje? (ok
>15 - 20 Gb)

Chyba każdy 2.5". W tej chwili mam zainstalowanego HDD IBM 10GB w
zamian za oryginalny Toshiby, transfer jest znacznie lepszy.

>Bios jest ACPI 7.20. Bedzie widzial duze dyski?

Będzie.

>No i jeszcze jedna rzecz. Kupilem go z WinMe i nie chce zmieniac bo podobno
>pod 98 nie ma jakisch sterownikow i cos tam nie chodzi. Ale nie ma tam
>zainstalowanego Toshiba Windows Utilities. W instrukcji pisza rozne ciekawe
>rzeczy, ze moze ten soft robic (przelaczanie trybow pracy procesora hi/lo i
>inne opcje oszczedzania baterii itd) ale na stronie Toshiby Win Utilities
>jest tylko dla Win98. Nada sie toto do WinMe czy nie. Czy moze w ogole dac
>sobie spokoj? Jest przeciez dostep do tych wszystkich funkcji przez setup
>tylko troche niewygodny.

Poprzednio przy BIOS'ie bez ACPI też miałem mozliwość ustawiania
ręcznego parametrów. Po update i reinstalacji systemu pozostały
jedynie ustawienia ekranu i HDD, pozostałe kwestie są regulowane przez
ACPI.

Kazio