Re: Plyta Asus i drukarka USB

Autor: Egggead (WYTNIJ.egghead_at_wp.pl)
Data: Tue 15 Jan 2002 - 01:48:23 MET

". : : Krzysztof : : ." <krionixNOSPAM_at_wp.pl> wystukał
(news:a1vt5k$f0b$1_at_news.tpi.pl):

> p2b nie ma USB ? jesli sie nie myle to ona ma usb i jest ATX. USB
> jest (2x) pod wtyczka ps2 myszy i klawiszy - takie 2

Gandhi pisal chyba o P2B-B (w formacie Baby-AT). Wydaje mi sie, ze tam
jest USB, tylko defaultowo ASUS nie dawal sledzia. Trzeba poszukac w
dokumentacji, czy jest wyprowadzone USB na plycie, jezeli tak -
wystarczy zakupic sledzia z USB.
Pozdrawiam
Egghead