Re: Mpeg-2 i DivX

Autor: Darek (agap_at_optonline.net)
Data: Tue 15 Jan 2002 - 01:48:50 MET

On Mon, 14 Jan 2002 11:04:27 +0100, "Darek" <tarap_at_poczta.onet.pl>
wrote:

> [...]
>DivXa byla bardzo dobra ?
>slyszalem ze flaskMPG jest dosc dobry, tylko trzeba poustawiac mu troche
>opcji i kompresowac dwa razy...
>w zyciu nie robilemy DivXa, wiec jesli ktorys z grupowiczow bylby w stanie
>napisac, co musze zrobic (krok po kroku), jak skonfigurowac program do
>kompresowania, to bede ogromnie wdzieczny...
>czy da sie zgrac na jedna plytke np. trzy takie 20-sto minutowe mpeg-2 ?
>podobno mozna, ale jak ?
>
>mpeg-2 zgrywalem z kamery cyfrowej uzywajac do tego Ulead VideoStudio...

z tego co piszesz - 20 minut, to powinienes byc w stanie to
przekonwertowac na format svcd (na jedno cd daje sie upchac okolo 40
min w formacie svcd)
PAL
Video:
max ~2600 bit/sec MPEG-2
480 x 576 pixels
25 frames/second
with up to 4 Subtitles

Audio:
from 32 - 384 kbit/sec MPEG-1 layer2 or MPEG-2
with up to 2 Audio Tracks

Extra :
Menus and chapters.
Still pictures 720x576,352x288

NTSC
Video:
max 2600 kbit/sec MPEG-2
480 x 480 pixels
29,97 frames/second
[...]

Still pictures 720x480,352x240

Jakosc prawie taka jak dvd na telewizorze i duzo stacjonarnych
odtwarzaczy dvd potrafi odtwarzaac dyski svcd
wiecej info na www.vcdhelper.com