Plyta Asus i drukarka USB

Autor: Gandhi (gandhi_at_interia.pl)
Data: Tue 15 Jan 2002 - 00:34:05 MET

Witam.
Członek mojej rodziny kupił drukarkę HP 656c podłączaną przez port USB. Ma
dosyć stary komputer na płycie Asus P2B-B. Z tyłu na obudowie nie ma żadnego
pasującego gniazda. W sklepie powiedziano mu, że nie wiadomo czy w ogóle da
się tę drukarkę podłączyć. Z tego co się orientuję to jeśli płyta nie ma USB
to kupuje się kartę z tym wejściem na PCI i po sprawie. Mam uzasadnione
obawy, że obsługa sklepu chce zedrzeć trochę kasy za wizytę domową, serwis
itp... A może się mylę - doradźcie proszę.