Re: Cel 333 raz jeszcze...

Autor: Marcin Wojtyński (frutis_at_astercity.net)
Data: Mon 14 Jan 2002 - 23:48:52 MET

Użytkownik "Marcin KRASOŃ" <mk23418_at_sgh.waw.pl> napisał w wiadomości
> dzieki wszystkim za podpowiedz co do mego cel 333_at_500. tak myslalem, ze
> trzeba bedzie podniesc napiecie, by poszedl na FSB=100MHz....
> czy ktos ma moze rozklad pinow odpowiadajacych za napiecie....?
> z tego co wiem, powinno sie podnosic je o 0,05 lub co najwyzej 0,1 V, jaka
> max temperature moze osiagnac?

Witam

Jeśli procek jest oporny to przez zmianę o 0.05 lub 0.1 wiele nie zwojujesz.
Juz spory czas temu miałem celka 266 , szedł spoko na magistrali 83 , ale na
100 juz niebardzo. Dobrze działal na 450 dopiero przy napięciu 2.4V. Może
miałem szczęscie, ale nigdy mi się nie spalił żaden procekł. A miałem tego
troche i kazdy podkrecony na ile się da.:)
Kumpel działał długo na celku 633_at_950 przy napieciu 2.05 , gdzie defaultowe
bylo 1.65V i tez wszytko ok(ale to bylo juz lekkie przegięcie).
Oczywiście nie mowie ze to bezpieczne dla procka , ale skoro juz sie wydalo
tyle kasy to niech chociaz bedzie szybko :))
Oczywiście wiatrak i radiator kupuj największy jaki możesz, temperatura na
poziomie 60 czy 70 C jak pisze kolega Zrathen w poscie wyżej , to moim
skromnym zdaniem nieporozumienie. Nie daj procowi przekraczac 35C bez
obciążenia i max 50C pod obciążeniem.

Powracając do pytania o zaklejanie pinów, da się dzięki temu osiągnąc tylko
część dostępnych napięć :
2,2V - A121,B119,A119
2,4V - A121,B119,A120

ZTCW napięc pośrednich (2.05, 2.1,2.3) nie da się osiągnąc w prosty sposób
przez zaklejanie pinów taśmą.

Pozdrawiam

Marcin

PS. Sprawdz proszę moje dane o pinach i napęciu w innym jeszcze żródle , są
prawie napewno dobre , ale....