ECS nowy bios... bardzo dziwne.....

Autor: Hawlik (hawlik_at_o2.pl)
Data: Mon 14 Jan 2002 - 23:33:08 MET

Witam.

Pislalem ostatnio o klopotach z kompem znajomych.....
posiada on plyte Ecs ktVZA w wersji V 1.0

jako ze update biosu dobry na wszystko postanowilem zaczac od tego.
Wszedlem na www.ecs.com.tw znalazlem plik dla tegoz modelu. tnz. najpierw
sie wybiera model k7vza a pozniej serie i dla seri v 1.0 (jak bym na mojej
owej plycie jest napisane k7vza 1.0) najnowszy bios nazywa sie vza12e no
wiec go pobralem jak rowniez programik do update-u.
reasumujac..... bo sie robi dlugo. przy prubi aktualizacji wywala, zemam zly
plik!"The program file's part number does not match with your system"
sciagnalem wersje 1 nizej i to samo..... jak prubuje wzucic to co zgralem
(stary bios) to nie ma problemu.. O co chodzi..... czy mam jakiegos
podrobionego ECS-a???:)
btw: przy starcie kompa pokazuje mi sie: "AK12S 013 12/27/2000
wiec az sie prosi o aktualizacjie... ale jego nazwa..... Ak..... o co tu
chodzi?????
btw: plyta nie jest ze sklepu: tzn. byla oddawana na gwarancji i z serwisu
dostalem inna sztuke.
Pozdrawiam