Karta TV

Autor: bromba (bromba_at_go2.pl)
Data: Mon 14 Jan 2002 - 22:58:56 MET

Mam pytanie ! Chcialem napyc karte (chyba TV) ale nie chodzi mi ogladanie TV
na kompie (choc opcja ta nie bedzie mi przeszkadzac) lecz chcialem ja
wykorzystac do przechwytywania obrazu na komputer zebym mogl sobie zrobic
jakies wstawki i czolowki na filmach Video i zeby moc sobie zgrac np jakies
moje filmiki okolicznosciowe (wiece wesela, imieniny) itd na divx (wiem ze
moze nie ma to sensu ale chcialem sie tak "pobawic") Chcialem w zwiazku z
tym zapytac czy jakies tanie karty Tv typu Fly 98 beda dla mnie
wystarczajace do takich zastosowan !???? Czy lepiej rozejrzec sie za jakim
Pixel View ?