USB a trzaski z karty dzwiękowej

Autor: omen (qs_at_box43.gnet.pl)
Data: Mon 14 Jan 2002 - 22:52:25 MET

czesc
modem ktory mam podłączony do komputera (Motorola SB4100) powoduje ze
podczas surfowania słyszę wyrażne trzaski w głosnikach pochodzące z karty
dzwiękowej(dzieje się to przede wszystkim kiedy robie wstecz lub naprzód w
IE, ściagam poczte, pliki ale tylko kiedy wysyłany jest chyba jakiś pakiet).
Zauważyłem że jeśli uruchomię komputer i potem wyjmę wtyczkę USB od modemu
kiedy komputer chodzi, umieszczę ponownie w kompie i uruchmię funkcję Repair
w sieci żeby odnowić IP i inne a potem zostawię wtyczkę USB w kompie to jest
ok. Co to może być, jak myślicie? Dzieje się to na każdej karcie dzwiękowej.
Płyta glowna ABIT ZM6. Co może być walnięte? Procek 533_at_800 czyli magistrala
100, więc niegroźna teoretycznie.
pzdr
qs