Pękniecie płytki cd w napędzie DVD-rom

Autor: Noszczak Piotr (romeo19x_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 14 Jan 2002 - 21:42:19 MET

Właśnie 30 minut temu płytka platinium 70-min z fajnymi mp3 uległa
destrukcji przy dużej prędkości . Odgłos pęknięcia był bardzo fajny, ale
tylko to ;-) , reszta zdarzenia trochę mnie zaniepokoiła . Rozkręciłem DVD
( tracąc niestety gwarancje) i dokładnie wyczyściłem z resztek pękniętego
platinuma. Teraz działa ok , ale mama trochę pytań do osób którym również
się przydarzyło.
Czy napęd działał po pęknięciu płytki normalnie i czas użytkowania napędu
przez to się nie skróci? Czy Mozę po paru dniach po prostu przestanie
działać?
Z wszelkie opinie Thanx.