plyta a rozmiar hdd

Autor: Azrael (azraeltomo_at_wp.pl)
Data: Mon 14 Jan 2002 - 17:59:07 MET

witam
posiadam plyte abit be6 II, chcialbym dokupic twardy dysk seagate barracuda
60 gb. problem w tym, iz nie wiem czy moja plyta obsluzy tak duzy dysk. gdy
szukalem upgradu biosu na stronach abita, przy opisie zadnego z nich nie
znalazlem rozwiazania takiego problemu. czy moge wiec sadzic iz nie bede
mial zadnych klopotow z tym dyskiem? jedynie przy opisie plyty be6 byl
upgrade na hadeki do 40 gb, stad tez wniosek mi sie nasuwa iz be6 II nie
bedzie miala tych problemow. czy jest ktos kto posiada ta plyte i dysk tych
rozmiarow?
z gory dziekuje za odpowiedz.
pozdr
azrael