Monitor - ustawienia

Autor: Arte (sosko_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 14 Jan 2002 - 13:36:45 MET

        Posiadam monitor Samsung SM700IFT. Ogolnie nie moge narzekac. Jedna
rzecz jednak nie daje mi spokoju. Chodzi o minimalne ustawienie jaskrawosci.
Przy minimum i tak jak dla mnie obraz jest za jasny, Chcialbym jeszcze
troche bardziej sciemnic ale pokretlem juz sie nie da. Czy zna moze ktos
jakis sposob na zmiane tego parametru aby mozliwe bylo zmniejszenie
jaskrawosci. (pomysly ze zmiana poziomu sygnalu wejsciowego oczywiscie
odpadaja) . Moze monitory tez posiadaja jakis tryb serwisowy w ktorym mozna
jeszcze jakies parametry ustawic. Jezeli ktos cos wie na ten temat to prosze
o porade. I jeszcze jedno: jak w tym monitorze mozna ustawiac kowergencje,
menu tego nie przewiduje ???