Re: SDRAM - kilka pytan...

Autor: E.W. (ewalu_at_yahoo.com)
Data: Mon 14 Jan 2002 - 12:53:53 MET

Ja mam jedna kosc 128/PC133 Seitec (jednostr.,niby 6ns - ostatnia cyferka na
oznaczeniu pokazuje czas dostepu pamieci) i druga 128/PC133 Spectec
(dwustronna,tez niby 6ns...nie wiem czy te pamieci naprawde maja taki czas
dostepu bo nie testowalem)
Obie kosci chodza bezproblemowo i stabilnie w 99% na CAS2/133/tryb
Normal(ECS K7VZA v.3.0).Wiec raczej polecam.Wazne podejrzewam jednak zeby
byly te 6-ki, bo sa tez pamieci tych marek ale 7ns i 7.5ns.IMO dwustronne i
jednostronne wydajnosciowo sie nie roznia(wg. testow SiSandry).Ale moze o
tym sie wypowie ktos kto te rzeczy potestowal w jakims bardziej
zaawansowanym progsie.Pozdr.