Re: Win98 -> Win98SE

Autor: vladek_at_poczta.onet.pl
Data: Mon 14 Jan 2002 - 12:19:31 MET

> NTG
>
> ps: nie rob tego jesli chcesz miec "w miare" stabilny system
> win98 SE to prawie WinME a WinME to najwieksze dno jakie moze byc

Wybacz że sie nie zgodzę ale z moich doświadczeń z w95, w98, w98se i wME wyszło
że to właśnie ME jest najlepszym. Obsługuje sprzęt ten co w9x, za to pracuje
stabilniej (przynajmniej u mnie) dzięki ochronie plików systemowych, poza tym
punkt przywracania systemu już mi uratował ze dwa razy cztery litery.

vladek