Cos piszczy...

Autor: syfon (syfon_at_kosmos.kn.pl)
Data: Mon 14 Jan 2002 - 11:27:11 MET

Czesc!

Ostatnio zmienilem sobie plyte glowna z Abit BE6-II na Abit ST6Raid.
Przelozylem wszystkie karty, dyski, itp. Po zainstalowaniu Windy
wszystko gra, tylko pojawia sie jeden problem. Jak dam zamknij system -
zamyka sie do konca, wylacza zasilanie i cos zaczyna piszczec na plycie.
Za cholere nie moge stwierdzic co to. Probowalem odlaczyc glosniczek,
wyciagnac modem - wydaje mi sie, ze tylko te dwie rzeczy moga wydawac
dzwieki. Dalej cos piszczy i nie wiem co. Lekarstwem na to jest odlaczyc
na pare sekund zasilanie od obudowy, ale nie chce mi sie po kazdym
wylaczeniu komputera nurkowac pod biurko. Co to moze byc? Moze ktos z
was pomoze?

Syfon