Re: Soltek 75KAV kontra Athlon XP

Autor: SS (ssobie_at_poland.com)
Data: Mon 14 Jan 2002 - 09:39:21 MET

Użytkownik "@r2r" <artur_at_symboliczna.net> napisał w wiadomości

> niekoniecznie. Robiłem podobną próbę, komp się uruchamiał i... tyle. W
> połowie ładowanie windy wymiękało. Przy rev. F1 zero problemu - wszystko
> działa ślicznie.

Jak rozumiem procek przezyl test . Ciekawe co spowodowalo problemy ???
Kiedys ktos wspominal ze po wgraniu biosa Q9 na plyte nie F1 przestal mu sie
uruchamiac WinXP (wczesniej dzialajacy) ale u mnie takich objawow nie bylo
Ale raczej szkoda ryzykowac .... lepiej za 3-4 msc zmienic plyte (moja ma
juz 1 rok)