Do fachowców: problem ze stabilnością podczas instalacji.

Autor: webmaster_at_upominki.com.pl
Data: Mon 14 Jan 2002 - 09:24:11 MET

Problem jest dosyć dziwny i złożony więc postaram się opisać go najaśniej jak
potrafię...

Sprzęt:
AMD Athlon 1200 MHz @ 266
SOLTEK SL-75KAV
256 MB RAM (2x128)
GFORCE 2 MX 400 64 RAM
(dla potrzeb instalacji skrzaczonego XP jakas stara ATI)

Opis problemu:
Najpierw problemy z windą (XP PL) częste zwisy, aż w końcu pad systemu.
Niestabilna praca podczas instalacji windowsów. Próbowałem instalek WinXP PL (z
CD-ROM), WinXP EN (z CD-ROM), Win2000 PL (z CD-ROM), no i WinME (z HDD)....
skutek zawsze ten sam,
przy ktorymś tam procencie - "Instalator nie mógł poprawnie skopiować pliku".

Okoliczności pojawienia się problemu:
1. Wymiana CPU coolera na nieco cichszy model :) po czym nastąpił wzrost
temperatury o kilka stopni - teraz pracuje na ok. 39-51C. Czyli to chyba nie
przez to.
2. Uśnięcie płyty głównej - podczas startu biosu wcisnołem pauze, żeby wyłączyć
kompa (szanuje swój HDD ;) no i płyta "zasnęła" pomogła dopiero interwencja w
CMOS przez zworkę na płycie.

Hmmm i teraz co już sprawdziłem:
- wymieniłem taśmy od napędów
- puściłem instalke ME z HDD
- Wył. wszystko co sie da na max redukując zasoby
- podejrzewałem wirusa, wiec wymienilem dysk na inny (byl tam linuszek wiec o
wirusie nie ma mowy) i puściłem instalke... to samo :(((

Ludzie pomocy! Sam nie wiem co jeszcze mogę sprawdzić.... Ma ktoś jakieś
pomysły?
Co prawda mam gwarancje na wszystko ale to składak, każdą cześć kupiłem
praktycznie gdzie indziej.

pozdr.
Sebastian Szczepański
sqnic_at_irc.pl