Re: KTÓRA ATI?

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Mon 14 Jan 2002 - 08:51:25 MET

Użytkownik "gburek" <marnow_at_interia.pl> napisał w wiadomości
> chce kupić jakas karte ATI w cenie do 500 zł.
> co polecacie?
> ATI dlatego, ze slyszalem ze lepsze albo porownywalne do GForc-ów w tej
> samej klasie cenowej
> - prawda to?

zależy do czego :
- jeśli tylko ciągle giercujesz to raczej GF
- jeśli bawisz sie kompem takze na inne sposoby to ATi

generalnie ATi ma b. doozo zalet :
- b.dobry obraz w 2D - dobra karta nawet pod DTP
- wsparcie sprzętowe dla DVD lepsze od GF (w końcu zajmują się tym od lat)
- wyjście TV na wszystkich modelach kart z pełn a obsługa TvinView (znaczy
HydraVision) i do tego o lepszej jakosci niz GF

co do ceny to ATi porównuwalne w klasie cenowej jest raczej do firmowych GF
niz noname ale i tak chyba bardziej warte uwagi

(sam mam GF2MX w domu i RADEON VE w pracy) a ten GF2MX tylko dlatego ze jak
kupowałem to nigdzie w sklepach nie było ATi :-(