mala ilosc pamieci?

Autor: ssj5 (starszy_ssj5_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 14 Jan 2002 - 07:40:22 MET

Mam problem. Podczas próby przeglądania grupy pl.rec.akwarium Outlook
wyswietla komunikat:

"Program Outlook Express nie mógł otworzyć tego folderu.

Możliwe przyczyny to:

  a.. Mała ilość wolnego miejsca na dysku.

  b.. Mała ilość wolnej pamięci."

Na dysku jest duzo wolnego miejsca. Pamieci mialem 128 MB ale jak dolozylem
jescze 256 rowniez pokazuje mi ten komunikat. Czy moze byc to spowodowane?
Na innych komputerach np w szkole, u kolegi ta grupa "chodzi".

Dzieki za pomoc

ssj