Odp: kody steruj?ce drukarka iglowa epson

Autor: .:{-Islander-}:. (wbros2002_at_tlen.pl)
Data: Sun 13 Jan 2002 - 23:57:33 MET

Użytkownik @r2r <artur_at_symboliczna.net> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:80344u0nmqdp8qnrvnradeupcm0bq9fckf_at_4ax.com...

> sam miałem okropne problemy z tą drukarką... Poradziłem sobie w
następujący
> sposob: kupiłem drukarkę OKI. Może droższa (koło 1,5 tys zl za igłowkę to
> ciut sporo :) ale na pewno warta swojej ceny.
> A na Epsonie którego posiadasz strasznie sie zawiodłem :-(. Naprawde
wielką
> sztuką było zmuszenie jej do poprawnej pracy np. pod Subiektem.

uzywam jej juz ponad 7 lat wiec radzila sobie do tej pory dobrze z WF-Magiem
problem w tym ze znalazlem jakies magiczne kody ESC/P ale ma sie to nijak do
kodow cyfrowych
bo program akceptuje tylko cyfry a nie jakiestam smieszne sekwencje typu ECS
p n