Re: Dzwiek z AC'97

Autor: Marcin Dariusz Ozdzinski (mozdzins_at_mion.elka.pw.edu.pl)
Data: Sun 13 Jan 2002 - 23:05:14 MET

Marcin Wojtczuk <fastviper-!spamik-_at_poczta.onet.pl> wrote:

> 1. W??czy? j? w Biosie (u mnie trzeba na Auto ustawi?)
> 2a. Jak masz wind? to sama poprosi o CD.
W kazdym razie powinien byc na CD dolaczanym do plyty
> 2b. Jak masz te? linuksa to news://pl.comp.os.linux
Redhat 7.0 potrafil zdaje sie automatycznie doinstalowac drivery podczas
instalki

Windy XP maja ten sterownik , do wind 2000 sterownik pojawia sie wraz z
zainstalowniem servicepacka2, ale i tak jest kiepski i spowalnia kompa.
Najlepiej sciagnac najnowszy ze strony realteka www.realtek.com.tw