Pomocy! Problem z Lexmarkiem

Autor: Karol Bociek (karol_bociek_at_go2.pl)
Data: Sun 13 Jan 2002 - 23:08:37 MET

Witam wszystkich i proszę o pomoc.
Mam starą drukarkę Lexmark 2030, która naraz przestała drukować. Objawia się
to tak, że po wciśnięciu Print np. w Wordzie czy innym programie, włącza się
program buforujący i NIC WIĘCEJ. Normalnie po tym programie uruchamiał się
interfejs sterownika i drukowanie.
Żeby było śmieszniej, gdy sam wejdę do sterownika drukarki, nie widzi on
żadnych problemów i mogę z niego wydrukować stronę testową, przeczyścić
dysze w nabojach itp.
Dodam, że wielokrotnie instalowałem stare i nowe drivery, a nawet
formatowałem dysk, i ciągle to samo.
Aha, przy uprzednio włączonym ręcznie sterowniku drukarki i wciśnięciu Print
(w Wordzie itp.) w okienku sterownika pojawia się komunikat "System obsługi
drukarki odblokowany", ale nic więcej się nie dzieje.
Myślałem, że umiem sobie radzić z awariami mojego kompa, ale teraz po prostu
wymiękłem.
Z góry dziękuję za pomoc
Pozdrawiam

--