Re: Czy ktoś wreszcie mi odpowie Asus A7M266+AMD XP1500+ VCORE

Autor: Egggead (WYTNIJ.egghead_at_wp.pl)
Data: Sun 13 Jan 2002 - 19:24:10 MET

"Mieto" <mieto_at_kki.net.pl> wystukał (news:a1sj0i$sm3$1_at_news.tpi.pl):

> Pasta z dodatkiem srebra wentylator dobrze zamocowany (ale co z tym
> napięciem?)

Napięcie nie jest zle (ja mam 1,85V), niepokojaca jest ta temperatura,
na tym samym procku i miedzianym Spire mam 36 st. A moze masz taki
kiszkowaty wentylator 2xFan? One slabo chlodza, a sa dosc drogie. No i
zerknij na obieg powietrza w obudowie, moze obieg powietrza jest gdzies
zatrzymany - pozatykane otwory, wiszace tasmy itp.
Pozdrawiam
Egghead