Re: Co ile studzic kompa z zepsutym wentylatorem?

Autor: sPIdER (spid3r_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 13 Jan 2002 - 18:40:49 MET

Użytkownik "Luckydar" <luckydar_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Ze studzeniem jakos sobie poradze. Jednak nadal nie wiem jak dlugo moge
> bezpiecznie pracowac i po jakim czasie musze go wylaczyc.

jak dlugo? ile dusza zapragnie ;)) markowe komputery marki np siemens
montowane sa defaultowo bez wiatraczka na radiatorze (oczywiscie radiator
musi byc dosc spory zeby zapewnic dobre odprowadzanie ciepla - w markowych
sprzetach procesory to najczesciej boxy na slocie wiec radiator jest duzy));
procesory (a raczej radiatory) w takich zestawach sa chlodzone wiatrakiem
zasilacza (zwykly 80x80) - wiatrak w zasilaczu znajduje na "dolnej' sciance
zasilacza i z pomoca plastikowego tunelu zakladanego na procesor wymusza
wlasciwa cyrkulacje powietrza (zasysa cieple powietrze z okolic radiatora i
wrzuca w zasilacz)

IMHO mozesz wiec umiescic przy radiatorze zwykly 80x80 i pracowac
spokojnie - radiator powinien byc ledwo cieply

sPIdER