Re: testowanie sprzętu

Autor: NINch (NINch_at_bocznica.org)
Data: Sun 13 Jan 2002 - 17:52:40 MET

. : : Krzysztof : : . <krionixNOSPAM_at_wp.pl> wrote:

> nie ma takiego - porty sam sprawdzic musisz (podlacz myszke, ram, 2 kanaly
> sprawdzasz, czujniki itp...), a stabilnosc np 3dmarkiem lub prime95 = jak
> proc i plyta dzialaja ok to powinny przechodzic je bez problemow.

Zaraz poszukam tego prime95, dzięki. Pytam, bo mam durona na płycie shuttle
dot-ak12, dziłał w miarę stabilnie do czwartku a od tego czasu zaczął się
wieszać co 10 minut. Wykluczam uszkodzenie widowsa, natomiast boję się, że
jak go odnios do serwisu jako całość, to mi go oddadzą po dwóch tygodnia bez
zmian. Zastanawiam się, czy można jakoś wyczaić, co stoi za tymi awariami
bez wymieniania poszczególnych komponentów.

--
NINch