Re: No i zamówiłem

Autor: Marcin Wojtczuk (fastviper-!spamik-_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 13 Jan 2002 - 17:00:19 MET

Sebastian 'Pasik' Pasikowski, you wrote:

> Dnia Mon, 07 Jan 2002 18:39:52 +0100, Marcin Wojtczuk utworzył(a):
> <ciach>
> Trza było od razu pytać o tani sprzęt, a nie niemożliwy do kupienia
> (AFAIK 1400zł.) :)

Sytuacja uległa diametralnej zmianie po podjęciu decyzji o
postawieniu na gwarancję i stabilność. (Mamy 2 lata gwarancji).

> Taaaa, a świstak siedzi ... (taki dużyt chłopczyk a taki łatwowierny
> :))

Wcale nie. Złożyli mi taki sprzęt, że bez _żadnych_ problemów chodzi
już 3 lata.. A chodzi 24/24 na dużych często obciążeniach
(szczególnie dysk twardy chodzi nonstop)

> A Ołtluck bydzie ?

Bydzie.. Jak się dowiem jak to g*** usunąć z systemu to będzie
Mozilla mail&news. Chwilowo nie umiem skonfigurować MS Network w
win2k, więc długa droga przede mną ;-))

--
   :: [Maŕcín Wojţczuk] :: W tej wiadomości nie ma załącznika!    ::
   ::  Linux registered user N°200916  http://www.fastviper.hg.pl ::