Re: WebCam

Autor: Van_Tomas (tomassek_at_poland.com)
Data: Sun 13 Jan 2002 - 14:06:44 MET

Użytkownik "FizzMann" <FizzMann_at_skrzynka.pl> napisał w wiadomości
> Witam,
>
> Zamierzam kupic sobie kamerke internetową (do 300 zł). Ale nie wiem jakimi
> parametrami się kierować. I co potrafią takie kamerki, podobno można
wsadzic
> baterie i używać jako aparatu cyfrowego.

Za 300pln kupilem Creatiwe WebCam Go Mini - kamerka internetowa - wkladasz 2
paluszki i masz aparat cyfrowy. Ogolnie za ta cene to jest oki. Jezeli
chcesz bardziej profesionalna to musisz kupic nastepny model za ok 650pln
ktory ma juz wbydowana lampe blyskowa. Ta za 300 nadaje sie w sam raz do
grafiki internetowej, ale zbyt duzo nie daje bo rozdzielczosc max to jest
chyba 380x iles tam pikseli - lepszy obraz maja niektore stale kamerki
majace 640x480 pikseli. Ogolnie musisz patrzec na jak najwyzsza
rozdzielczosc - ale nie kupisz nic sensownego ponizej 600pln.

Pozdrawiam Van_Tomas