Re: intel 740i

Autor: GLide (glide_at_kreacja.pl)
Data: Sun 13 Jan 2002 - 02:57:42 MET

On Fri, 11 Jan 2002 21:28:13 +0100, ". : : Krzysztof : : ."
<krionixNOSPAM_at_wp.pl> wrote:

>dokladnie !! na lx dzialala ok ale na via nie moglem tego zmusic do pracy
>(kolory itp). Zamienic na rive lub walczyc :(
Obaj demonizujecie :-)
Niejednokrotnie instalowalem to dzidostwo na MVP3 i na ostatnich
sterach chodzilo tak jak powinno (nawet na Shuttle 591p u kumpla gdzie
nawet TNT1 trzeba bylo zmuszac do pracy).
Nie wiem natomiast jak to bedzie na KT133A - inna sprawa, ze takie
polaczenie to dosc oryginalna koncepcja.

Pozdrawiam
GLide