Re: Skaner Microtek 4800 i ciagle swiecaca lampa...?!

Autor: Speedy (speedy_at_2a.pl)
Data: Sat 12 Jan 2002 - 22:15:53 MET

Hej

Użytkownik "BiGoSs" <bigoss_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam, wlasnie kupilem sobie skanerek Microteka ScanMaker 4800 no
> wydaje mi sie ze mam problem... w tym sprzecie pali sie non stop
> (przeliteruje... N O N S T O P), nawet przy wylaczonym kompie!!!

ciach

Tez mialem kiedys taki "problem" z ScanMagic 9636p, a raczej wydawalo mo sie
ze mam. Ma stronie Musteka sobie przeczytalem rozne porady, m.in. ze musi
byc zainstalowany taki rezydentny programik nadzorujacy skaner ktory bedzie
go gasil a w ogóle to zeby sie wyluzowac bo skaner jest przystosowany do
tego zeby sie swiecic bez przerwy latami i wszystko jest OK. Nie do konca
mnie to przekonalo ale po kolejnej zmianie systemu (WinME) ten efekt zniknąl
i skaner gasnie gdy konczy dzialanie korzystajaca z niego aplikacja

--
Pozdrovionka
Speedy