Grafika MSI G2Ti Pro-vt

Autor: Adam (akrzywiecki_at_wp.pl)
Data: Sat 12 Jan 2002 - 22:09:13 MET

Dzisiaj zainstalowałem w/w karte grafiki i mam pewien problem.
1 W właściwościach ekranu na zakładce MSI Information zaznaczone mam pole
AGP X1,nie daje się przełączyć na X4 . W biosie mam ustawione AGP X4.Nie
wiem o co tu Chodzi .Moja płyta to MSI K7T266A Pro 2. Procesor Athlon XP
1600+. Grafika jak w temacie Jeśli ktoś może wie o co tu chodzi ,będe
wdzięczny.
2 Czy jest możliwe wyświetlanie jednocześnie obrazu na monitorze i na TV