Re: Celek 333@500???

Autor: PeJot (kpejot_at_skrzynka.pl)
Data: Sat 12 Jan 2002 - 20:40:16 MET

Użytkownik Marcin KRASOŃ <mk23418_at_sgh.waw.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:a1n60a$83v$1_at_absolut.sgh.waw.pl...
> Witam szanownych grupowiczow. Mam celka 333 na plycie PC-Chips M726. Udalo
> mi sie go podkrecic na 415 (5*83MHz). Wszystko jest, ok, nie wiesza sie ani
> w grach, ani w testach ale..... przy probach instalacji oprogramowania,
> chociazby WIN98SE zawiesza sie.... nie mam zielonego pojecia, dlaczego, po
> zmniejszeniu FSB na 75 (wtedy jest to 375MHz) idzie ok... czy to moze byc
> wina napiecia? Jak podniesc je w rzeczonym procesorku??? Na plycie nie
> doszukalem sie zworek odpowiadajacych za napiecie...... Czy jesli mi sie to
> uda, to FSB pojdzie tez na 100MHz?

Problemy sprawia twardy dysk i kontroler dysku bo przy 83Mhz
PCI chodzi @42Mhz. Napięcie procka też tu napewno ma coś do rzeczy.
Ta płyta nie ma regulacji napięcia musiałbyś łączyć jakieś styki procesora
ale ostrzegam Cię że ta płyta jest bardo delikatna (gdzieś w moich rupieciach
leży jej trup)

Niektórym działa na niej z nowym biosem P3-500 ale jak ja
zainstalowałem C466 na przelotce ppga-slot1 to po 3 minutach
poszedł siwy dym ze slotu.
Wcześniej próbowałem też podkręcać na niej C300A ale nie poszedł
na 450 pomimo że standardowo ta płyta daje trochę wyższe napięcie
ok. 2.08V (na jakimś MicroStar ten sam Celek chodził bez zmiany napięcia
na fsb100)

PeJot