Problem z dyskiem - Pomocy !!!

Autor: Siata (siata_at_kki.net.pl)
Data: Sat 12 Jan 2002 - 19:47:19 MET

Mam Segate 40 GB i chodził na slave jak nigdy. Ale ostatnio zauważyłem że
coś się spieprzyło. Nie mogę nagrac ani skasowac żadnych danych z dysku bo
po ponownym uruchomieniu wszystko powraca do starego stanu. Nie pomaga
scandisk ani inne programy. Próbowałem formatować (format :) i też nic po
sformatowaniu wszystko po staremu. Zmieniałem partycje (fdisk i partition
magic) i nic - zmiany nie maja miejsca. Nie wiem co z tym zrobić. Dane które
na nim są działaja poprawnie ale nie moge ich skasowac lub wgrać nowych !!!
Jak to cholerstow naprawic ??? Czy to może jakiś bakcyl czy może dysk jest
już tylko do przygniatania papieru.... Prosze pomóżcie. Za wszystko z góry
wielkie dzięki !

--
Nara, Siata
GG: 1602918